- Trending zoekopdrachten
Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord
Veel gestelde vragen
1. Controleer de leverdatum.
Je vindt de geschatte leverdatum in je orderbevestiging.
2. Traceer mijn bestelling.
Controleer de trackinglink die we in je verzendmail hebben meegestuurd om de actuele trackinginformatie te bekijken. Controleer dit 48 uur na verzending.
Je kunt je bestelling ook hier volgen.
3. Controleer je gegevens.
Log in op je account https://www.jdsports.be/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste bezorggegevens voor je bestelling hebben en of al je contactgegevens up-to-date zijn.
Neem contact op met je buren. Als je niet thuis bent, kan de bezorger het pakket bij een van je buren hebben afgeleverd.
4. Neem contact met ons op.
Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer.
GRATIS en gelijk retourneren in de winkel
Je kunt je online bestelling GRATIS binnen 28 dagen na ontvangst retourneren in één van onze JD-winkels. De artikelen moeten voorzien zijn van aangehechte kaartjes en de originele verpakking, daarnaast dien je ook het originele betalingsbewijs met je mee te brengen. In de winkel ontvang je een bewijs van ontvangst na het afgeven van je bestelling.
Via de post (voor eigen kosten)
* Retourneren via het online portaal
Online bestellingen kunnen worden geretourneerd via ons retourportaal. Klikhier en meld je retour aan. Je hebt tot 28 dagen na ontvangst om je bestelling aan ons te retourneren. Je kunt eenvoudig het volgende doen: Vul het retourformulier in, inclusief de reden(en) van retournering en voeg deze bij het pakket. Verpak alle items die je wilt retourneren in de originele verpakking of doos en plak het retouretiket op de verpakking of doos. Als je geen gebruik maakt van onze optie retourneren, kun je dit zelf regelen via een postvervoerder. We raden je aan een dienst te gebruiken die een bewijs van verzending kan leveren, aangezien de artikelen jouw verantwoordelijkheid blijven totdat we je pakket hebben ontvangen.
Lees ons retourbeleid voor meer informatie over de retourvoorwaarden.
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode .Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Belgische JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Als dit termijn is overschreden , kijk dan na bij de bezorgingsdienst die verantwoordelijk was voor je retournering of je bestelling bij ons aangekomen is. Wij kunnen namelijk geen items terugbetalen, die we niet ontvangen hebben.
Als je bevestigd krijgt dat je retournering bij ons geleverd is en je hebt 72 uren later nog geen bevestigings-e-mail of terugbetaling ontvangen, gelieve dan contact op te nemen met onze Klantenservice.
Contacteer Ons
Terugbetalingen uitgevoerd in een winkel zouden meteen verwerkt moeten worden en binnen enkele werkdagen op je rekening verschijnen. Als je daarna je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, kun je best contact opnemen met je bank.Bezoek onze bezorgpagina hier om al onze bezorgopties te bekijken.
We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.
Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.
Zodra we je bestelling hebben ontvangen met alle gegevens die je hebt ingevoerd, kunnen we het adres niet meer wijzigen.
Als je een ander afleveradres wilt kiezen, neem dan contact op met de bezorger om wijzigingen aan te brengen.
Bekijk de status van je bestelling hier.
We accepteren de volgende betaalmethoden:
- Paypal
- Visa/ Mastercard
- American Express
- Apple Pay
- Klarna
Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar een van onze JD-winkels te brengen.
Zij zorgen ervoor dat het artikel wordt teruggestuurd naar het magazijn.
Als je na de genoemde periode geen retourbevestiging heeft ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.