• Trending zoekopdrachten
Startpagina > Hulp

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

    Veel gestelde vragen

    We kunnen een btw-factuur leveren voor uw online bestelling wanneer:

    1. De bestelling is afgeleverd
    2. U een geldig btw-nummer heeft
    3. We het btw-nummer kunnen verifiëren
    4. De factuurgegevens van de bestelling overeenkomen met de adresgegevens die aan het btw-nummer zijn gekoppeld

    Als we niet in staat zijn om een van de btw-details te valideren of te koppelen aan de bestelgegevens, kunnen we een verzendnota leveren die dient als aankoopbewijs. Als uw bestelling is gesplitst, zouden we individuele verzendnotities leveren voor elk pakket en de artikelen binnen dat pakket.

    Om een btw-factuur aan te vragen, dient u uw verzoek één voor één in via ons Contactformulier op https://www.jdsports.be/customer-service/contact/.

    We begrijpen dat we mogelijk eerder btw-facturen op verzoek hebben geleverd; echter hebben we ons proces bijgewerkt om zorgvuldigheid te waarborgen voordat we btw-facturen verstrekken.

    Redenen waarom we uw verzoek voor een btw-factuur kunnen afwijzen:

    1. Meerdere verzoeken in één inzending van het formulier 'Neem contact met ons op'
    2. De factuurgegevens van uw bestelling komen niet overeen met de gegevens die zijn gekoppeld aan uw btw-nummer
    3. Als we uw btw-nummer niet kunnen verifiëren
    4. Als uw artikelen zijn terugbetaald

    1. Controleer de leverdatum.


    Je vindt de geschatte leverdatum in je orderbevestiging.


    2. Traceer mijn bestelling.

    Controleer de trackinglink die we in je verzendmail hebben meegestuurd om de actuele trackinginformatie te bekijken. Controleer dit 48 uur na verzending.


    Je kunt je bestelling ook hier volgen.



    3. Controleer je gegevens.
    Log in op je account https://www.jdsports.be/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste bezorggegevens voor je bestelling hebben en of al je contactgegevens up-to-date zijn.

    Neem contact op met je buren. Als je niet thuis bent, kan de bezorger het pakket bij een van je buren hebben afgeleverd.


    4. Neem contact met ons op.

    Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer.

    GRATIS en gelijk retourneren in de winkel

    Je kunt je online bestelling GRATIS binnen 28 dagen na ontvangst retourneren in één van onze JD-winkels. De artikelen moeten voorzien zijn van aangehechte kaartjes en de originele verpakking, daarnaast dien je ook het originele betalingsbewijs met je mee te brengen. In de winkel ontvang je een bewijs van ontvangst na het afgeven van je bestelling.


    Via de post (voor eigen kosten)

    * Retourneren via het online portaal 

    Online bestellingen kunnen worden geretourneerd via ons retourportaal. Klikhier en meld je retour aan. Je hebt tot 28 dagen na ontvangst om je bestelling aan ons te retourneren. Je kunt eenvoudig het volgende doen: Vul het retourformulier in, inclusief de reden(en) van retournering en voeg deze bij het pakket. Verpak alle items die je wilt retourneren in de originele verpakking of doos en plak het retouretiket op de verpakking of doos. Als je geen gebruik maakt van onze optie retourneren, kun je dit zelf regelen via een postvervoerder. We raden je aan een dienst te gebruiken die een bewijs van verzending kan leveren, aangezien de artikelen jouw verantwoordelijkheid blijven totdat we je pakket hebben ontvangen.

     

    Lees ons retourbeleid voor meer informatie over de retourvoorwaarden.

     Sorry dat je bestelling is geannuleerd.
    Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode .Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.
    We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
    Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Belgische JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
    Als je je bestelling rechtstreeks naar ons teruggestuurd hebt en je nog geen bevestigings-e-mail of terugbetaling ontvangen hebt, houd er dan eerst rekening mee dat het tot 72 uren kan duren voor het retourcentrum je retournering heeft kunnen verwerken. Rekening houdend met transittijd, vragen we dat je ons tot 10 dagen de tijd geeft om je retournering te bevestigen. 

    Als dit termijn is overschreden , kijk dan na bij de bezorgingsdienst die verantwoordelijk was voor je retournering of je bestelling bij ons aangekomen is. Wij kunnen namelijk geen items terugbetalen, die we niet ontvangen hebben. 
    Als je bevestigd krijgt dat je retournering bij ons geleverd is en je hebt 72 uren later nog geen bevestigings-e-mail of terugbetaling ontvangen, gelieve dan contact op te nemen met onze Klantenservice.

    Contacteer Ons

    Terugbetalingen uitgevoerd in een winkel zouden meteen verwerkt moeten worden en binnen enkele werkdagen op je rekening verschijnen. Als je daarna je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, kun je best contact opnemen met je bank.
    Om altijd up-to-date te zijn en geen launch te missen, kun je ons gewoon volgen op social media (Instagram of Facebook) of je aanmelden voor de nieuwsbrief.

    Bezoek onze bezorgpagina hier om al onze bezorgopties te bekijken.

    We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.

     Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.

    Zodra we je bestelling hebben ontvangen met alle gegevens die je hebt ingevoerd, kunnen we het adres niet meer wijzigen.
    Als je een ander afleveradres wilt kiezen, neem dan contact op met de bezorger om wijzigingen aan te brengen.

    Ja, alle leveringen kunnen gevolgd worden via de link die in je verzendbevestigings-e-mail vermeld wordt. Mogelijk ontvang je ook e-mails van de koerier met updates over de status van je levering.

    Bekijk de status van je bestelling hier.

    We accepteren de volgende betaalmethoden:

    • Paypal
    • Visa/ Mastercard
    • American Express 
    • Apple Pay
    • Klarna

    Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice.

    In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar een van onze JD-winkels te brengen.

    Zij zorgen ervoor dat het artikel wordt teruggestuurd naar het magazijn.

    Houdt er alsjeblieft rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat wij het geretourneerde artikel ontvangen. Vanaf het moment dat wij de retourzending ontvangen, kan het 72 uur duren voordat je terugbetaling wordt verwerkt. Daarnaast kan het 3-5 werkdagen duren voordat het bedrag op je account komt te staan, afhankelijk van je betaalmethode. We zullen een e-mail ter confirmatie sturen wanneer je retournering is aanvaard.

    Als je na de genoemde periode geen retourbevestiging heeft ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.


    Loading

    Andere manieren om hulp te krijgen

    DOWNLOAD ONZE APPS

    Shop 24/7 met de JD Sports iPhone-app! Krijg onderweg toegang tot onze nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen.

    Downloaden vanuit de App Store Download van Google Play

    Nieuwsbrief aanmelden

    Loading
    Wij accepteren de volgende betaalmethoden
    PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
    Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Alle rechten voorbehouden.
    Loading