- Trending zoekopdrachten
- Trending zoekopdrachten
- Home
- New In
- Heren
- Dames
- Kids
- Collecties
- Voetbal
- Sports
-
Merken
- Adidas
- ASICS
- Birkenstock
- BOSS
- Calvin Klein
- Champion
- Columbia
- Converse
- Crocs
- Ellesse
- Emporio Armani EA7
- Fila
- Fred Perry
- Gym King
- Havaianas
- Lacoste
- Levi's
- Macron
- MNML
- McKenzie
- Napapijri
- New Era
- New Balance
- Nicce
- Nike
- Official team
- On Running
- Pink Soda Sport
- PUMA
- Rascal
- Reebok
- Score Draw
- SikSilk
- Sof Sole
- Sonneti
- Speedo
- Supply & Demand
- The North Face
- Timberland
- TOMS
- UGG
- Umbro
- Under Armour
- Vans
- Venum
- AYBL
- Vind een winkel
- Bestelling traceren
- Mijn JD
- Klantenservice
- Download de app
- Wie wij zijn
Hoe kunnen we helpen?Vind het juiste antwoord
Contact
Via e-mail
Vul het formulier onderaan de pagina in en onze customer service zal zo snel mogelijk antwoorden.
Via Facebook
Chat met ons via Facebook.
Vermeld hierbij je ordernummer om zo snel mogenlijk geholpen te worden.
Via de post
JD Sports Customer Service Department
JD Sports Fashion Plc.
Hollinsbrook Way
Pilsworth Road
Bury
BL9 8RR
Verenigd Koninkrijk
Beschikbaar op onze desktopwebsite. Klik op de knop ´Live chat´ om te chatten met een medewerker van onze klantenservice.
FAQ's
-
Klantenservice
-
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met elke aankoop die je bij ons doet. Soms gaat het echter niet zoals gepland en als je van mening bent dat we je verwachtingen niet hebben waargemaakt of dat we onze service kunnen verbeteren, dan horen we dat graag.
Wat kan je van ons verwachten
We zullen het je zo makkelijk mogelijk proberen te maken om contact met ons op te nemen via e-mail, Facebook en per post.
Onze medewerkers zijn goed getraind om je vragen te behandelen en je gegevens zullen niet gedeeld worden.
Hoe kan jij ons helpen
We hebben van jou alle informatie nodig die ervoor zorgt dat we je ze goed mogelijk kunnen helpen. Door ons feedback te geven over hoe we het doen, kunnen we we onze service blijven verbeteren om je nog beter van dienst te kunnen zijn.
MANIEREN OM JE PROBLEEM KENBAAR TE MAKEN
Klachtbehandeling en terugkoppeling
Stap 1: Neem contact met ons op
Als je in de eerste instantie in één van onze winkels bent, vraag dan altijd naar de manager. We hebben onze managers en assistent-managers gemachtigd om een aantal beslisslingen te nemen over je aankoop. Het winkelmanagement kan beoordelen of het bijvoorbeeld wel of niet gaat om een fabricagefout en kan besluiten om de retourprocedure wel of niet door te zetten. Gaat het inderdaad om een fabricagefout? Dan kan het management, afhankelijk van de situatie, een ander product, een cadeaubon of een volledige terugbetaling aanbieden.
Wanneer het winkelmanagement niet zeker weet of het gaat om een fabricagefout, of wanneer de aankoop langer dan 90 dagen geleden gedaan is, kan het artikel teruggestuurd worden naar onze afdeling voor een inspectie.
Heeft je klacht geen betrekking op een aankoop of ben je het niet eens met de beslissing van de winkel? Neem dan contact met ons op via één van onderstaande opties:
Stuur een email naar: onlinehulp@jdsports.nl
Via de post:
JD Sports Customer Care Department
Hollinsbrook Way
Pilsworth
Bury
BL9 8RR
Stap 2: je klacht escaleren
Als u niet tevreden bent met ons antwoord, vraag dan om het probleem opnieuw in overweging te nemen. U krijgt de gelegenheid om het probleem met ons te bespreken met onze Customer Champions Team
Ben je niet tevreden met de behandeling van je klacht? Via onderstaande link bieden wij je toegang tot het platform voor online geschillenbeslechting van de EU om zo je klacht ter beoordeling naar een onafhankelijke derde te laten sturen.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Is je klacht geëscaleerd en ben je niet tevreden met ons antwoord? Dan kun je contact opnemen met de Consumentenbond om een onafhankelijke beoordeling van onze behandeling van je klacht te vragen, via onderstaande link.
www.consumentenbond.nl
-
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met elke aankoop die je bij ons doet. Soms gaat het echter niet zoals gepland en als je van mening bent dat we je verwachtingen niet hebben waargemaakt of dat we onze service kunnen verbeteren, dan horen we dat graag.
-
Chatten met de klantenservice
-
Alleen beschikbaar op onze desktopwebsite
Onze Live Chat biedt je het gemak van chatten met klantenservice wanneer een telefoongesprek niet mogenlijk is.
Log in op onze desktopsite en klik op de knop 'Live Chat'. Zodra een klantenserviceadviseur je Live Chat-verzoek heeft geaccepteerd, kun je je vraag stellen en bespreken door berichten in te typen en antwoorden in realtime te ontvangen.
-
Alleen beschikbaar op onze desktopwebsite
-
Wat zijn jullie openingstijden?
- We zijn op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur beschikbaar om je vragen te beantwoorden.
-
Vacatures bij JD sports
- Bezoek onze vacature pagina voor alle beschikbare vacatures. Meer informatie
-
Hoofdkantoor Informatie
- Het adres van ons hoofdkantoor is:
JD Sports Fashion PLC
Edinburgh House
Hollinsbrook Way
Bury
BL9 8RR
- Het adres van ons hoofdkantoor is:
-
Openingstijden winkels
- Je kunt een lijst met openingstijden van winkels vinden op onze Store Finder