• Trending zoekopdrachten
Startpagina > Hulp > Bestelling en Levering

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

Bestelling en Levering

1. Controleer de leverdatum.


Je vindt de geschatte leverdatum in je orderbevestiging.


2. Traceer mijn bestelling.

Controleer de trackinglink die we in je verzendmail hebben meegestuurd om de actuele trackinginformatie te bekijken. Controleer dit 48 uur na verzending.


Je kunt je bestelling ook hier volgen.



3. Controleer je gegevens.
Log in op je account https://www.jdsports.be/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste bezorggegevens voor je bestelling hebben en of al je contactgegevens up-to-date zijn.

Neem contact op met je buren. Als je niet thuis bent, kan de bezorger het pakket bij een van je buren hebben afgeleverd.


4. Neem contact met ons op.

Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice met je bestelnummer.

Laden

 Sorry dat je bestelling is geannuleerd.
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode .Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.
Laden

We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Belgische JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Laden

Producten die je niet hebt besteld:
Als er artikelen worden geleverd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze klantenservice en dan bespreken we samen je retourmogelijkheden.

Producten niet meegeleverd:
Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van ontbrekende artikelen in je bestelling.

Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling doen voor artikelen die niet zijn verzonden.

Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je na 5 werkdagen nog geen volledige terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Laden

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice.

In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar een van onze JD-winkels te brengen.

Zij zorgen ervoor dat het artikel wordt teruggestuurd naar het magazijn.

Laden

Bezoek onze bezorgpagina hier om al onze bezorgopties te bekijken.

Laden

We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.

 Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.

Laden

Bestellingen worden bezorgd tussen 8:00 en 17:00, ma-vr (uitgezonderd wettelijke feestdagen). Wij werken samen met de koerier DPD.
Laden

Controleer eerst je spamfolder als je geen orderbevestiging hebt ontvangen.
 
Helaas kunnen we geen orderbevestigingen opnieuw verzenden omdat deze automatisch worden aangemaakt. Als je wilt controleren of je bestelling is verwerkt, log dan in op je JD-account en bekijk je bestelgeschiedenis. Alle lopende bestellingen worden daar opgeslagen.
 
Als je geen JD-account hebt, niet kunt inloggen of je bestelling niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice
 
Om ervoor te zorgen dat je e-mails van ons ontvangt, voeg je ons toe aan je betrouwbare e-mailadressen en controleer je de informatie die we in ons bestand hebben.
Laden

Zodra we je bestelling hebben ontvangen met alle gegevens die je hebt ingevoerd, kunnen we het adres niet meer wijzigen.
Als je een ander afleveradres wilt kiezen, neem dan contact op met de bezorger om wijzigingen aan te brengen.

Laden

Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.

Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.

Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.

Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.

Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:

  1. Bewijs van aankoop - een kopie van je bevestigingsmail en/of kassabon.
  2. Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.

Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens jou het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.

Je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herinnering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.

Laden

Het is momenteel niet mogelijk een bestelling te plaatsen over de telefoon.
Laden

Ja, alle leveringen kunnen gevolgd worden via de link die in je verzendbevestigings-e-mail vermeld wordt. Mogelijk ontvang je ook e-mails van de koerier met updates over de status van je levering.

Bekijk de status van je bestelling hier.
Laden

Bezoek onze bezorgpagina hier HIER om al onze bezorgopties te bekijken

Laden

Onze koerier zal steeds proberen te leveren via de voordeur op het juiste adres, voordat het pakket bij een buurwoning achtergelaten wordt. Wanneer alle pogingen tot aflevering falen, zal de kourier een kaartje achterlaten om je te laten weten wat er vervolgens met je levering is gebeurd.
Laden

Alle leveringen naar een thuisadres worden afgehandeld door DPD.
Laden

Andere manieren om hulp te krijgen

DOWNLOAD ONZE APPS

Shop 24/7 met de JD Sports iPhone-app! Krijg onderweg toegang tot onze nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen.

Downloaden vanuit de App Store Download van Google Play

Nieuwsbrief aanmelden

Loading
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Alle rechten voorbehouden.
Loading